Je vindt hier antwoord op al je vragen over het terugsturen van een retourpakket.
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Is een artikel toch niet helemaal wat je zoekt? Beschadigd? Of heb je je gewoon bedacht? Voor welke reden dan ook… dat is vervelend! Daarom kun je bij Breiwebshop de artikelen uit je bestelling ook altijd weer retourneren tot 120 dagen na aankoop.
Retour aanmelden: Een retour kun je eenvoudig aanmelden via: dit formulier. Alle instructies worden stap voor stap doorlopen, waardoor je gemakkelijk de bestelling aan ons terug kunt te sturen.
1. Artikelen die niet zijn gebruikt (en nog de originele wikkel/verpakking bevatten) mogen tot 120 dagen na ontvangst van de bestelling geretourneerd worden (gratis binnen Nederland/België).
2. Per bestelling kan één keer gebruik worden gemaakt van de gratis retourmogelijkheid. Het is hierbij niet toegestaan om zonder onze toestemming artikelen uit andere bestellingen toe te voegen die ouder zijn dan de termijn van 120 dagen.
3. Bij een gedeeltelijke retourzending worden de verzendkosten achteraf in rekening gebracht wanneer er geen verzendkosten zijn betaald voor deze bestelling en de totale waarde van de artikelen na verwerking van de retour onder de gratis verzendlimiet valt. Het verzendtarief wordt in dit geval achteraf in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.
4. De geretourneerde artikelen dienen ongebruikt, onbeschadigd en in stevige verpakking te worden geretourneerd.
5. Artikelen met een reuk/geur worden niet geaccepteerd. Bewaar de artikelen niet in een keuken of ruimte waar gerookt wordt.
6. Digitale producten kunnen niet worden geretourneerd.
7. Artikelen uit verschillende bestellingen mogen samengevoegd worden in één retourpakket/zending. Dit is beter voor het milieu en bespaart verder onnodige verwerkingskosten. Meld ze wel even afzonderlijk bij ons aan als retour, zodat wij weten hoe en wat.
Retour aanmelden: Een retour kun je eenvoudig aanmelden via: dit formulier. Alle instructies worden stap voor stap doorlopen, waardoor je gemakkelijk de bestelling aan ons terug kunt te sturen.
Meer over retourneren
Hieronder vind je per onderwerp meer vragen en antwoorden over ruilen & retourneren:
Ben je er nog niet helemaal uit of heb je een ander verzoek? Neem contact met ons op en je wordt zo snel mogelijk geholpen door één van onze supportmedewerkers.
We zullen je uiterlijk binnen 24 uur verder helpen en streven ernaar om je in de meeste gevallen zelfs binnen 3 uur een reactie te geven!
Na een snel antwoord op de mail met de vraag of het juiste verfbad nog voorradig was, kreeg ik heel snel de nabestelling geleverd.
„
Karien Kesteman uit Poperinge18-01-2025
“
Bestelling gedaan van 19 bollen wol .de webshop heeft mij onmiddellijk gecontacteerd om mij te zeggen dat mijn wol niet van het zelfde bad ging zijn .dus mss kleurverschil .
Samen hebben dan naar een andere oplossing gezocht ,alles is ook heel vlot verlopen .
Heel eerlijke website !!! met dank daarv ...
„
Cora uit Rhoon16-01-2025
“
Moou garen in mooie kleuren voor een redelijke prijs. Ene dag besteld, volgende dag geleverd!
„
L.C. uit Beilen15-01-2025
“
Snelle levering, goede kwaliteit katoen, zeer royale keuze.
„
Marie-Antoinette uit Eindhoven14-01-2025
“
Katia - Capri is en blijft een uitstekend product om mijn hobby uit te voeren . MET het product nooit geen twijfel en ik hoop dat dat blijft .
„
Nele uit Aartselaar14-01-2025
“
Garen kiezen is makkelijk door het gebruik van de filters...soort wol, naalddikte, waardoor je heel makkelijk kan vinden wat je zoekt. Daarbovenop moet je ook niet lang wachten om aan de slag te gaan gezien je kan rekenen op een snelle levering. Ook als je per toeval te weinig wol besteld hebt, ka ...
„
Annemiek uit Kaatsheuvel 13-01-2025
“
Garen besteld en de dag erop was het al binnen en kon ik aan mijn haak project beginnen
„
Ariëlla uit Oosterbeek 12-01-2025
“
Ik kan iedereen aanbevelen om hier je wol te kopen. Prima kwaliteit, mooie kleuren en goede service!