Je vindt hier antwoord op al je vragen over een account aanmaken, wijzigen of verwijderen. Ons spaarprogramma, spaarpunten en productreviews en alle mogelijkheden en voordelen die je account te bieden heeft.
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik mijn bezorg- of factuuradres aanpassen?
Antwoord
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Antwoord
Hoe meld ik me aan voor het spaarprogramma?
Antwoord
Kan ik mij uitschrijven van jullie e-mails?
Antwoord
Hoe meld ik me aan voor het spaarprogramma?
Antwoord
Ik heb geen spaarpunten gekregen voor mijn bestelling, wat nu?
Antwoord
Kan ik mij ook registreren als zakelijke klant?
Antwoord
Hoe plaats ik een productreview?
Antwoord
Meer over jouw account
Hieronder vind je per onderwerp meer vragen en antwoorden over je account:
Ben je er nog niet helemaal uit of heb je een ander verzoek? Neem contact met ons op en je wordt zo snel mogelijk geholpen door één van onze supportmedewerkers.
We zullen je uiterlijk binnen 24 uur verder helpen en streven ernaar om je in de meeste gevallen zelfs binnen 3 uur een reactie te geven!