Je vindt hier antwoord op al je vragen over een account aanmaken, wijzigen of verwijderen. Ons spaarprogramma, spaarpunten en productreviews en alle mogelijkheden en voordelen die je account te bieden heeft.
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik mijn bezorg- of factuuradres aanpassen?
Antwoord
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Antwoord
Hoe meld ik me aan voor het spaarprogramma?
Antwoord
Kan ik mij uitschrijven van jullie e-mails?
Antwoord
Hoe meld ik me aan voor het spaarprogramma?
Antwoord
Ik heb geen spaarpunten gekregen voor mijn bestelling, wat nu?
Antwoord
Kan ik mij ook registreren als zakelijke klant?
Antwoord
Hoe plaats ik een productreview?
Antwoord
Meer over jouw account
Hieronder vind je per onderwerp meer vragen en antwoorden over je account:
Ben je er nog niet helemaal uit of heb je een ander verzoek? Neem contact met ons op en je wordt zo snel mogelijk geholpen door één van onze supportmedewerkers.
We zullen je uiterlijk binnen 24 uur verder helpen en streven ernaar om je in de meeste gevallen zelfs binnen 3 uur een reactie te geven!
Vaak besteld. Fijn assortiment Drops garen. Vlotte en vriendelijke klantenservice. Levering is snel, maar steeds vaker niet de volgende dag geleverd als je voor 21:00 besteld, maar de dag daarna. Meermaals contact over gehad met de klantenservice. Ondanks snelle en vriendelijke reactie, blijft het v ...
„
Ellen uit CastricumGisteren
“
Prachtig garen Drops Lima. Met zorg verpakt en snel geleverd. Fantastisch.
„
Sandra uit Gorinchem06-07-2025
“
Pas begonnen met haken en voor mijn eerste grote project waren meer dan wat losse bolletjes nodig!
Fijne website en ik had de spullen snel in huis. Lekker, want ik kon niet wachten om aan het project te beginnen
„
Anke uit Heeswijk04-07-2025
“
Goede service, netjes oprijd geleverd. Al meerdere keren besteld en het klopt altijd. Oma is blij met de bollen wol en de kwaliteit ervan.
„
Mieke uit Velp04-07-2025
“
Ik heb niets dan lof voor jullie! Snel en efficiënt en mooie kleuren! Ben er heel blij mee! Dank, Mieke