Breiwebshop.nl - Alles voor haken & breien online

Bestellen

Je vindt hier antwoord op al je vragen over bestellen, advies en hulp bij kiezen, voorraden en prijzen.

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

We pakken je bestelling na het afronden heel vlot in. Zodra je bestelling bij ons is geplaatst zal deze in de meeste gevallen binnen een uur al worden doorgestuurd naar ons magazijn.

Wanneer je bestelling nog niet is ingepakt, dan kun je dit terugzien in je account onder "Mijn bestellingen". Je bestelling heeft dan namelijk nog de status "Wachtende", "Vastgehouden" of "In verwerking".

In dit geval kan je bestelling meestal nog snel door ons worden aangepast. Neem contact op met onze klantenservice.

Heeft je bestelling de status "Voltooid"?
Dan is het vaak niet meer mogelijk om nog iets te wijzigen. Neem voor de zekerheid contact op en we zullen onze uiterste best doen.

Is het gelukt om je bestelling er tussenuit te halen, dan laten we je dit meteen weten in een reactie en zullen we dit naar wens aanpassen.

Mocht het helaas toch niet meer gelukt zijn (omdat je pakket bijvoorbeeld al was ingepakt of bij de bezorgdienst ligt), dan ontvang je van ons bericht met verdere instructies over hoe je eventueel je pakket weer retour kunt sturen.

Mijn artikel is tijdelijk niet op voorraad, wat nu?

Antwoord

Kan ik het bezorgadres nog aanpassen?

Wanneer je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen dan kan dit mogelijk nog voor jou worden aangepast. Neem meteen even contact op met onze klantenservice en we proberen je zo snel mogelijk verder te helpen met het wijzigen van je adres.

Heb je al wel een verzendbevestiging ontvangen of heeft je bestelling de status "Voltooid" in jouw account? Dan kan dit enkel nog via de Track & Trace van PostNL. Klik daar op "bezorging wijzigen".

Komen de kleuren van productfoto's overeen met de werkelijkheid?

We doen ons uiterste best om alle kleuren zo duidelijk en natuurgetrouw mogelijk op de foto te krijgen. Dit doen we door al onze productfoto's helemaal zelf te maken in onze eigen foto studio, zodat we deze 1 op 1 kunnen vergelijken met de kleur in het echt.

Helaas kan de kleur soms toch nog iets afwijken met wat je op jouw computer ziet. Afwijkingen in kleurtint hebben namelijk ook te maken met de instellingen van je beeldscherm. Dit kan van invloed zijn op hoe de kleur voor jou persoonlijk te zien is.

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen?

Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, dan ontvang je altijd binnen enkele minuten een bevestigingsmail in je inbox.

Deze mail kan soms ook per ongeluk worden afgeleverd in je spamfolder. Controleer dus altijd eerst nog even of deze e-mail zich niet in je ongewenste post heeft verscholen.

Heb je deze niet ontvangen?
Je kan in dat geval het beste eventjes contact opnemen met onze klantenservice en vermeld daarbij meteen even onder welk mailadres en/of naam dit bij ons is geplaatst.

Wij zullen vervolgens controleren of de bestelling daadwerkelijk goed is afgerond bij de betaling of dat er mogelijk een foutje is geslopen in het opgegeven e-mailadres.

In het laatste geval kunnen wij het e-mailadres meteen voor je herstellen en de bestelbevestiging en je Track & Trace nasturen. Blijkt dat de betaling toch niet goed is doorgekomen, dan kunnen we jou een betaallink toesturen waarmee je de bestelling alsnog kunt afronden.

Kan ik bollen uit een specifiek verfbad bestellen?

Soms kom je er achter dat je nou nét een bolletje tekort komt en dan wil je natuurlijk het liefst verder gaan met bollen uit een zelfde verfbad. Plaats in dat geval nog even geen bestelling via de webshop, maar neem eerst even contact op om navraag te doen voor dit specifieke verfbad.

Geef hierbij meteen even door om welk garen het gaat, welk verfbadnummer en hoeveel bollen je nog nodig denkt te hebben. We zullen dan voor je kijken of we dit nog voorradig hebben in het magazijn.

Het verfbadnummer (dyelot) vind je terug op de wikkel van het garen.

Is het verfbad nog voldoende voorradig?
Dan leggen we het benodigde aantal gelijk apart voor 5 dagen, zodat dit niet alsnog door iemand anders kan worden besteld. Je ontvangt vervolgens van ons een speciale notitie die je bij het plaatsen van je bestelling kan invullen bij "Bestelopmerking" (vlak boven de groene "Plaats bestelling" knop.

Zo weten onze collega's in het magazijn dat deze bollen van een specifiek verfbad speciaal voor jou apart zijn gelegd. 😉

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Wanneer je bestelling nog de status "Wachtende", "Vastgehouden" of "In verwerking" heeft, dan is het vaak nog mogelijk om je order voor je te annuleren.

Je kunt de bestelstatus bekijken in je account onder "Mijn bestellingen", maar ook als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen in je inbox kun je er vanuit gaan dat dit nog mogelijk is.

Neem in dit geval contact op met onze klantenservice en we gaan onze uiterste best om doen je verder te helpen met dit verzoek.

Heeft je bestelling de status "Voltooid"?
Dan is het vaak niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. Neem voor de zekerheid contact op en we gaan dan proberen om je bestelling er tussenuit te halen in het magazijn.

Is dit gelukt, dan laten we je dit meteen weten in een reactie. Mocht het helaas toch niet meer gelukt zijn (omdat je pakket al was ingepakt of bij de bezorgdienst ligt), dan ontvang je van ons bericht met verdere instructies over hoe je eventueel je pakket weer retour kunt sturen.

Wat betekent jullie Groene Keuze label?

Bij artikelen die het Groene Keuze label dragen wordt extra aandacht besteed aan een duurzaam productieproces. Je kan hierbij denken aan garens met een GOTS keurmerk, garens van 100% katoen of een volledig "Vegan Friendly" productieproces. Ook garens die zijn geproduceerd met gerecycled water kan je hieraan herkennen.

Klik op de productpagina bij de foto op het groene bladicoontje om precies te lezen waarom jouw keuze, een Groene keuze is!

Ik heb een actie gemist, wat nu?

Antwoord

Hoe kan ik bestellen als zakelijke klant?

Ben je zelfstandig ondernemer (ZZP) of bestel je voor een bedrijf / organisatie?
Dan kan je bij ons bestellen met een zakelijk account.

Dit doe je als volgt: Hoe maak ik een zakelijk account aan?

Meer over bestellen

Hieronder vind je per onderwerp meer vragen en antwoorden over bestellen:

Contact opnemen

Ben je er nog niet helemaal uit of heb je een ander verzoek? Neem contact met ons op en je wordt zo snel mogelijk geholpen door één van onze supportmedewerkers.

We zullen je uiterlijk binnen 24 uur verder helpen en streven ernaar om je in de meeste gevallen zelfs binnen 3 uur een reactie te geven!

thuis breien en haken
  • Diana uit Aalten Vandaag

    Goede kwaliteit, en snel in huis.

  • G. uit Zaandijk Vandaag

    Zie hierboven: besteld en twee dagen later in huis.

  • Eef uit Eindhoven Vandaag

    Zeer uitgebreide keus en ook heel snel geleverd

  • Rita uit Denekamp 06-11-2024

    Klantvriendelijk Probleemoplossend Snelle reactie

  • Amanda uit Losser 04-11-2024

    Mooie wol voor het haken en breien, vooral van sokken. Heb er al veel mensen blij mee gemaakt!

  • Antje uit Nijjeveen 04-11-2024

    Tevreden

  • Ineke uit Houten 04-11-2024

    Goedkoper dan bij andere zaken en snelle levering!

  • Elise uit Arnhem 29-10-2024

    Vaker hier besteld, zeker een betrouwbare website. Goede aanbiedingen en een grote hoeveelheid keuze. Levering is altijd heel snel en past door de brievenbus om het nog makkelijker te maken! Kleuren zien er altijd zo uit als op de foto's en ik ben elke keer heel tevreden geweest met mijn bestellinge ...

9.5
4499 beoordelingen